Processen

We’re Hiring

Administratief medewerker

Administratief medewerker (32-40 uur per week)

Ben jij op zoek naar een procesmatige en administratieve functie? Ga jij zelfstandig, resultaat- en oplossingsgericht te werk? En hecht jij waarde aan een informele en persoonlijke sfeer op de werkvloer? Dan zijn wij écht iets voor jou! 
Wij willen verder professionaliseren, daar hebben wij jou voor nodig!

Als administratief medewerker ben jij te vinden op de backoffice afdeling van de organisatie. Jouw taken staan in het kader van het verder professionaliseren van de organisatie. Denk hierbij aan het opstellen en vastleggen van (interne)processen en documentatie, beheren en onderhoud van offertes en overeenkomsten voor projecten en experts, het voeden en bijhouden van CRM-activiteiten, draaien van rapportages en beheren van het facturatie- en registratiesysteem én ondersteunen van marketing in taal en geschrift.

Jij steekt graag de handen uit de mouwen! Binnen jouw functie draag jij je eigen verantwoordelijkheden. Jouw zelfstandige, systematisch opgebouwde en resultaat- en oplossingsgerichte eigenschappen komen goed van pas wanneer jij alle verbanden aan elkaar knoopt.


Wat kunnen wij voor jou doen?

Als backoffice specialist/ administratief medewerker bieden wij jou de mogelijkheid jouw werkweek zelf in te delen. Wij zijn een klein team dat ruimte, vrijheid en flexibiliteit biedt.

Jij wordt onderdeel van een groeiende organisatie die bestaat uit drie ‘merken’. FashionExperts, OrganisatieExperts en NavExperts. In zijn totaliteit hebben wij 15 vaste medewerkers en 30 externe medewerkers, onderverdeeld in backoffice, marketing, projectmanagers, PMO, technische- en functionele consultants. Onze cultuur wordt gekenmerkt door gedrevenheid, betrokkenheid, eerlijkheid en professionaliteit. Het zit in ons DNA om elkaar te verder te helpen, thinking outside the box.

FUN, dat vinden wij belangrijk. Want werknemers die plezier hebben in wat ze doen, doen het goed! 😊 Uitdagende casussen, ontwikkelingsmogelijkheden en een goede balans tussen werk en plezier. Wij ontvangen je in een warm bad met fijne collega’s met een goede dosis humor. Mocht je nog niet overtuigd zijn? We hebben een tosti-ijzer, ijsjes in de vriezer en airfryer-friday.

Wat bieden wij jou?

Wij geloven dat je het meeste leert in de praktijk, al helemaal als het gaat om projecten. Daarom zal je bij ons direct in de uitvoering stappen waardoor jij waardevolle praktijkervaring opdoet en je veel over jezelf en jouw werkwijze leert.

in a nutshell

Werken in een groeiend bedrijf;

Werkplezier;

Goed startsalaris;

Doorgroeien? Ja! Jij bepaald het tempo zelf.
 Contract voor 7 maanden, daarna vast;

Laptop van de zaak;

Flexibele werktijden mogelijk;

Eigen initiatief wordt gewaardeerd en aangemoedigd;

Werken vanuit huis of vanuit ons kantoor in Baarn;

‘Een warm bad; prettige collega’s en potjes air hockey of darten;
 Veel zelfstandigheid.

Wat breng jij mee?

 Werkervaring als backoffice medewerker;
 Proactief en zelf startend;

 ‘Gek’ op processen en het naleven ervan;

Hbo werk- en denkniveau;

Motivatie om de organisatie te verbeteren;

Affiniteit met ICT-systemen;

Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;   Cijfermatig;

 Goede beheersing van de Engelse taal;

   Goed analytisch denkvermogen;

Oplossingsgericht;

Communicatief vaardig
  Je woont op maximaal 45 minuten rijafstand van Baarn

en vooral erg veel zin om bij ons aan de slag te gaan!

Interesse?

Beschik jij over het juiste DNA? Reageer dan op de vacature. Een persoonlijke kennismaking vindt plaats op ons kantoor in Baarn.
Ben je enthousiast dan kun je gelijk kennis maken met jouw toekomstige collega’s.

 

Stuur je CV dan naar rachel.de.gooijer@fashionexperts.nl of reageer op de vacature door middel van de contact button!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Organisatieexperts

Onze naam zegt het eigenlijk al; Experts op het gebied van organisatie(s), in de breedste zin van het woord. Sinds de oprichting in 2015 helpt OrganisatieExperts ondernemers hun organisatie naar een hoger level te tillen.  

neem contact met ons op!

Heeft u interesse in een sessie met één van onze experts? Of bent u benieuwd naar onze Quickscan of Business Model Canvas? Neem dan gerust contact met ons op.

Tolweg 3 | 3741LM | Baarn
035 543 62 92 | info@organisatieexperts.nl 

volg je ons al?