okt 12 Geschreven door 

Het nut van een krachtige pay-off …

Een pay-off is een korte zin die past bij je logo en/of bedrijfsnaam. Het is een belangrijke tekst en geeft de essentie aan waar je als bedrijf voor staat. De pay-off versterkt het beeldmerk en vice versa. Een pay-off gebruik je om gevoel of associaties aan je bedrijfsnaam toe te voegen.

Enkele voorbeelden van krachtige pay-off’s:

  • Audi: Voorsprong door techniek
  • Apple Watch: Wie ‘m draagt, weet waarom
  • FashionExperts: Alles behalve mode
  • Cool Blue: Alles voor een glimlach
  • Albert Heijn: Blijft op de kleintjes letten

Onze pay-off luidt:  “Kennis, Kunde en Kracht” en geeft kort en krachtig aan waar OrganisatieExperts  voor staat. Wij laten deze kernwaarden terugkomen in ons logo. Naast grijs (balans) komen er drie kleuren terug: oranje (vertrouwen), blauw (krachtig) en paars (ervaring). Deze staan voor de waarden kracht, kennis en kunde. De grijze boog houdt de kernwaarden in balans.

Dit is het fundament van onze missie: het mogen helpen bij het realiseren van doelen. Door expertise en daadkracht samen te laten komen in een organisatie waar opdrachtgevers, onze experts én business partners participeren in een succesvolle en hechte samenwerking.

Hoe krachtig is uw pay-off?

Laat een reactie achter

Zorg ervoor dat u de verplichte (*) velden invult waar dit is aangegeven. HTML code is niet toegestaan.